خاطرات شیرین رادینم

عشق من تولدت مبارک

1394/8/7 22:30
نویسنده : مامان زهرا
145 بازدید
اشتراک گذاری
روز میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم. تو یکساله شدی نفسم...!؟ چه آرام... چه خوش... چه با عظمت... خدایا چقدر دوستم داری..ممنون... رادینم،یکدونه من دلم برای تمام روزهایی که با هم بودیم تنگ شد...به همین زودی... و آرامم برای روزهای خوب پیش رو... رادینم، صدای نفس هایت رو میشنوم...بویت مستم کرده...هر چند ثانیه یکبار نگاهت میکنم... چ حس و حالی دارم... باز هم چشم هایم خیس شد... هیچ حرفی برای گفتن نیست و هزاران حرف ناگفته... فقط بدان تمام هستی ام به نفس هایت بند است... تو آرام جان مایی شکر برای بارداری ام،شکر برای به دنیا اوردنت، شکر برای سلامتی ات، شکر برای احساس بکر مادری ام،شکر برای بالندگیت ماه زندگیم... شکر برای یک سالگیت، برای بودنت، برای خنده هایت، برای... برای وجود پربرکتت. خدایا با تو میگوییم... نگهدارش باش... پ.ن:امروز برای همه آنهایی که آرزویشان داشتن این روزهای مادرانه ست دعا میکنم...)
پسندها (2)

نظرات (0)